10 відгуків
+380 (99) 030-04-99
Інтернет-магазин алкогольних напоїв "ВЕТА УКРАЇНА"

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Увага! Весь перелік товарів належної якості на нашому сайті "ВЕТА УКРАЇНА" підлягає поверненню та обміну! ЩО ТАКЕ ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ? До товарів належної якості відносяться всі товари які: не були у використанні, а також збережено їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з товаром. - ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Для того що б узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати за телефонами, що вказані у розділі "контакти" : +380990300499, +380676425635 Повернення товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки. - ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛКУ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ? В даному випадку при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних з вартістю послуг по доставці товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилки транспортною компанією в інше місто, згідно декларації (ТТН). У разі відмови від товару, вартість послуги з доставки оплачується покупцем. - КОЛИ ПОВЕРНУТЬ ГРОШІ? Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти будуть повернуті на реквізити з яких здійснювалася оплата. - ХОЧЕТЕ ОБМІНЯТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Для того що б узгодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати за телефонами, що вказані у розділі "контакти" : +380990300499, +380676425635. Обмін товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки. - ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛКУ ОБМІНУ ТОВАРУ? У даному випадки при обміні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних з вартістю послуг по доставці товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилки транспортною компанією в інше місто, згідно декларації (ТТН). У разі відмови від товару, вартість послуги з доставки оплачується покупцем. - КОЛИ ВІДПРАВЛЯТЬ ТОВАР НА ОБМІН? Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлений інший обраний Вами товар. ЩО РОБИТИ ЯКЩО ПРИ ОДЕРЖАНН ВИ ВИЯВИЛИ ПОШКОДЖЕННЯ АБО БРАК ТОВАРУ? Якщо при отриманні товару виявлений бій/шлюб товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представника транспортної служби і повідомити номер цього Акта і кількість пошкодженого товару. Повернення або обмін бракованого товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки. - ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН БРАКОВАНОГО ТОВАРУ? У разі браку товару вартість доставки у обидві сторони оплачуємо Ми.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner